Färdigklippt

(null)

Äntligen blev klippningen klar, nästan i alla fall. Har lite finjustering kvar på huvudet som jag fick för mig att klippa halva och den linjen var svår att få rak och dessutom få att följa sidostycket på tränset. Har inte provat den varianten innan, undrar hur dom gör som får det så snyggt?
(null)

Så nu är vi laddade för årets första WE träning imorgon, ska bli skoj 😀
(null)

Zack växer och växer!!!! Dom gick fot bredvid varandra idag på stadspromenaden och nu är dom precis lika höga 😳
Eller fot... nu skryter jag lite 😇 för det funkade bara korta bitar innan Zack glömde sig
(null)

Han börjar faktiskt bli för stor att husa tycker vissa som inte får ha sin korg ifred 😜

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja Annie blev ju fin men nu fryser hon kanske.
Stackars Trasselsom inte f[r ha sin s'nnd f;r ej sj'lv.

Svar: Puh! Idag frös hon inte, jag blev oxå svettig!
Ann Knutsson

2018-01-26 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0