Röda hund

(null)

Eller svarta hund 😄 Prickarna förökar sig!!!!
(null)

(null)

(null)

Sen sÄ....
(null)

....satte jag igĂ„ng med sĂ€songens sista klippning. Tyckte inte Annie pĂ€ls hade vĂ€xt sĂ„ farligt men detta Ă€r bara hals och bog!!!! 😳sen orkade vi inte mer ikvĂ€ll
Resten fÄr bli imorgon fm.
TvĂ„ trĂ€ningar denna veckan, bĂ„de grupptrĂ€ningen och WEn som efter tvĂ„ mĂ„naders vinteruppehĂ„ll startar igen pĂ„ lördag 😀
Ska bli spĂ€nnande att se vad trĂ€naren sĂ€ger, tycker sjĂ€lv att vi kommit lĂ„ngt sedan sist. IgĂ„r nĂ€r vi hade ridhuset för oss sjĂ€lv trĂ€nade vi fina galoppslutor, den förvĂ€nda galoppen sitter och traven gĂ„r att samla riktigt bra (korta stunder, sen flippar damen ur med div urladdningar) đŸ€Ł
Har aldrig ridit en hĂ€st som Ă€r sĂ„ positiv till att lĂ€ra sig och försöka göra rĂ€tt. Lyssnar hela tiden och riktigt suger Ă„t sig beröm😀
NĂ„ja, vinter betyder ingen brunst och snart lĂ„ter jag inte lika munter nĂ€r ragatan vaknar😉 fast jag har faktiskt bestĂ€llt hem Munkpeppar som jag ska prova pĂ„ bĂ„da damerna denna sĂ€songen, mĂ„nga sĂ€ger att det hjĂ€lper?!?


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Prickiga Arne Àr sÄÄÄ fin! Och roligt att AnnietrÀningen tar sig sÄ bra!
Jaha, munkpeppar... nu fÄr jag lÀsa pÄ igen....

Svar: Men jag lovar..... det Ă€r inte SkĂ„nska 😄
Ann Knutsson

2018-01-22 @ 13:00:17
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Hillevi

Haha, ska jag tro pÄ det!

2018-01-24 @ 14:41:24
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0