Bad

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tur jag har fått ytterligare en hund som gillar bada😁
(null)

Inte bara kellingarna som ska ha sitt, lilla Röd är väldigt kelen
(null)

Vi har lyckats rätt bra ned både Vips och Vianna men lilla Vitas är svårflörtad
Går bara att ta när hon har nosen i matskålen
(null)

Sen minns jag inte var jag hittade bilden, dumt för där är säkert fler....
Men detta är Prince storasyster som är ett år äldre än han
Vanilla Dream heter hon, går att skymta Annies ben bakom

Kommentarer
Postat av: Murmur

Badvattnet kunde ju sett lite renare ut

2018-07-30 @ 23:04:05
Postat av: Hillevi

Härligt för unge och övrigt otyg :D att få plaska!

Prince kan vara stolt över sin vaniljdröm till syrra, så fin.

Mina två katter börjar bli gamla, över 15
nu och skulle inte acceptera en unge fast JAG längtar ju!



Svar: Dina kisar slipper nog gärna en besvärlig kelling, det hade inte varit så snällt😜
Men roliga och mysiga är dom😍
Ann Knutsson

2018-08-05 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0