Tisdag

(null)

Flopp som är allra längst bak har redan blivit reserverad, han som var så tam när vi flaskmatade!
Brodern Flipp, längst fram är tuffare och Elsa har fått rätt stora horn
(null)

(null)

Först kom hovslagaren kl 9 och alla hästarna tyckte det var väldigt skönt att stå inne så dom fick vänta på varandra när först Annie fick ett pass och sedan Prince som blev tömklrd en liten stund. Nu tar vi både skritt och trav men bara trav kortare bitar, han är svår att hänga med, har enormt stor trav😬
(null)

Glad att jag har lättfödda hästar, dom har inga problem att hålla hullet trots torka, snare för tjocka. Visserligen finns det en hel del i hagarna att tugga på men det är typ hö på rot😟
Fick tag på höbonden jag beställde av och jo, han lovar att jag finns på lisan som är garanterad leverans. Hoppas det stämmer, han levererar inte ut förrän augusti/september och helt lugn blir man ju inte förrän det ligger på loftet!
(null)

Den obligatoriska kvällfejden😜

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju sent med hö men huvudsaken ärju att det blir

Svar: Ja, han skulle ju hugga förra veckan så varför han inte levererar ut förrän då vet jag inte
Ann Knutsson

2018-07-05 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0