Center Cyd

Där har vi inte varit på många år, kände inte igen oss alls och det var väl som Väla fast mindre
(null)

God mat hade dom
(null)

Riktigt god😊
(null)

Passar på och roa oss när vi väntar 😜
(null)

Men på parkeringen, mellan stora hus och bilar går tre fågelungar, rätt stora ca 1 DM höga. Ville inte gå för nära men vad är det?????
(null)

(null)

Hemma igen blir det full fart på vovvarna!
(null)

(null)

Sen blir det en tur i hagen för i morse ser jag Prince stå och svinga runt på Annies grimma som hon kliat av sig, den åker många varv och sedan borta😇
Faktiskt lyckas vi hitta den i det höga gräset med sällskap av boven! Lyckas dessutom lura den på Annie igen för hon är inte helt samarbetsvillig när hon går ute😬 Fånga henne när hon har grimma är aldrig något problem men utan har det hänt att jag fått ta in dom andra först
(null)

Igår var vi på bilmuseum, allt ska säljas och vi ska inte ha något men titta var ju kul
(null)

Ford Anglia
(null)

Motorcykel i lagom storlek


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vad hungrig jag blev nu då! 😊
Vet inte vad för fågelungar men ser ut som de har simfötter. Måsungar av något slag gissar jag.
Är det bara bilderna eller ändrar Prince färg?

Svar: Tack Hillevi🤗 måsar var en gissning, Uggla en annan
Jo, han har mörknat när all vinterpälsen åkt av, hoppas ännu mer!
Ann Knutsson

2018-06-19 @ 04:00:33
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0