WE

(null)

P skulle till Eslöv på systerdotterns 2-årskalas så jag bestämde mig för att rida genom byn till träningen... 1.5 km skritt var ju bra framskrittning😬 Förutom att Annie tycker att trädgårdar, soptunnor, brevlådor är fruktansvärt läskiga så har hon dessutom blivit väldigt rädd för mopeder/crossar, vet inte riktigt varför för dom har alltid saktat ner och visat hänsyn. Nåja, dit kom vi även om jag fick hoppa av en liten bit och gå brevid. Sitta upp på igen vägen var en historia för sig för nu saknade jag plötsligt manen🤣 Sadeln halvvägs under magen men den lyckades vi få rätt på😆
Men träningen gick toppen! Galoppen funkade, tränade parallellslalom, tunnor, grinden och såklart ryggmönster och skänkelvikning över bom, Marikas favoritlvningar😉
Skritten hem igen gick betydligt bättre😊
Duscha behövde hon och lilla Röd var tvungen och springa runt fötterna och hamnade såklart under Annies hov!!! Riktigt ordentligt under hoven men på något sätt hade han tur och det syns ingenting på honom, Annie fick ett par revor på benet men det var nog inte då farligt!
Jag som klarade mig från kalaset hann istället med att städa bilen och klippa färdigt alla grenar i paddocken som växt för långt ut, inte dumt med en ledig dag😜
(null)

Ampeln vid stallet är riktigt fin👍
(null)

Dom anda två är lite mindre men fint prickiga
(null)

Fredagsmys😍
(null)

Fast han gillar dra tjejer i håret, typiskt småpojkar 😁

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fina dina anplar är. Kan Paulina va tyst bär Prinz drar i håret.

Svar: Det är värre när jag borstar håret😉
Ann Knutsson

2018-07-01 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0