Tom brunn

Jo, det gick att tömma min brunn! Lyckades glömma stänga kranen i stallet precis innan jag körde till jobb igår kväll😳 Hade jag varit hemma hade jag förstås reagerat på att pumpen aldrig stannade men nu märkte jag inte det förrän i morse när jag kom hem, den lät tom.... den var tom!
1.5 timmes luftande och grejande ikväll så är den igång igen, fast om varmvattenberedare i stallet fortfarande funkar vågar jag inte prova förrän imorgon för det var förstås varmvattenkranen som var öppen 😬
Tur det går att hinka upp vatten från den andra brunnen så man inte står utan i a f👍
(null)

Annie skulle jag ridit för vi ska träna tidigt imorgon men fick rastat av det värsta i a f
Hon ser rätt rolig ut med fläckvis sommarpäls 🤣
(null)

(null)

Börjar kunna se lite skillnad nu på Elsa och Anna så snart kan vi bestämma vem som är vem

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju bra att du fick igång pumpen. Varmvattnet ordnar sej väl alltid.

Svar: Förhoppningsvis. Om inte varmvattenberedaren har bränt sönder av att ha varit tom. Ska sätta igång den imorgon efter ridhusprojekten.
Ann Knutsson

2018-03-23 @ 22:44:36
Postat av: Hillevi

Vilket vattenelände - tur att du åtminstone har en brunn till.

De är så söta, Elsa och Anna!

Så prickig Annie är under raggen! Nästan en pippihäst, hon också.

Stort grattis till Prince. Det hade jag för en gångs skull skrivit på rätt dag, men det kom visst inte igenom.

Svar: Så gör jag inte om det klantat fler gånger...... hoppas jag😬
Ann Knutsson

2018-03-24 @ 08:04:39
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0