Hästar i långa banor

Idag hade vi träff i byn så vi vet var vi ska sätta upp banor mm 
Förhoppningsvis har vi lite koll nu😜
Hemma har jag skrivit ett schema för det blir tuffa dagar från onsdag kväll till söndag eftermiddag, väääldigt mycket som ska funka och hinnas med förutom allt det vanliga som mockning, vovvar, lamm.... och så måste man kanske äta bland? Fast det fick inte plats på schemat🤣 Nåja, det är snart dax för badkläder😇
(null)

Ninja har fått sina skogsrundor och jag mina joggingpass
(null)

NEJ!!! INTE ÄTA!!!!

(null)

Hon utställningstränar sig själv😊
Faktiskt rätt snygg i kroppen nu men vinterpälsen jobbar vi hårt med
(null)

Annie för precis ett år sedan

(null)

Ett från idag
Ingen större skillnad förutom att hon är lite för tjock
Redan haft henne ett helt år, eller lite mer men det känns som vi känt varandra betydligt längre 😊 Beror nog på att hon har väldigt mycket likheter med min första häst, Octopus. Samma temperament, samma motor, samma nerv men ändå lika mjuka att rida.
(null)

Oj, det kliar😁
(null)

Även om hon kan stutsa och busa rätt mycket med mig så är hon en ängel när P skrittar av henne, även om skänklarna hamnar på väldigt kttliga ställen så kan det på sin höjd synas på hennes öron❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

OJ, det höll visst på att bli dykning

Svar: Nädå, där satt vi fast båda två 😜
Ann Knutsson

2018-05-06 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0