Lördag

(null)

Idag var det Annies tur med WE träning i byn
Spänd på hur hon skulle funka i de nya, stimmiga miljön med högtalare mm
Innan vi kom iväg idag var hon rätt nervös, steppade runt på stallgången och la x antal högar. Fel ordning på saker hemma räckte för det

Lastade av, hon kollade runt väldigt intresserat men väldigt mycket lugnare. Såg ut som hon tänkte att Yes! Här ska jag få visa upp mig!

(null)

Skötte sig exeplariskt trots attjag gav mig iväg lite mellan hus och parkeringar och lämnade dom andra hästarna för lite framskrittning.

(null)

(null)

(null)

(null)

Första halvtimmen av träningen var rätt spänd men sen lossnade det och hon var lika fokuserad som vanligt.
Högtalaren var lite farlig men kyrkklockor och annat oljud på lite längre avstånd brydde hon sig inte om👍
Så ta med henne på en tävlingsbana funkar säkert precis lika bra!
(null)

Så hästskötaren fick göra som hon brukar och skritta av
(null)

Fortsatte sedan jobbet för hand när vi plockade undan
Annie är verkligen en toppenhäst😍
Fast när vår tränare presenterade oss och även under passet så hör jag flera gånger "väldigt lätt-taggad" och "mycket nerver"🤣
Såå farligt tycker jag inte det är och det är oxå det som gör henne så rolig att rida❤️

Nåja, dagen var inte slut för det, alla saker skulle hem igen, dom andra djuren ha sitt och nu har v precis kommit hem från 40-års kalas
Vilodag imorgon😅

Kommentarer
Postat av: MMormor

Hm, vilodag ????? och jobb på det

Svar: Jodå, det blev vilodag
Ann Knutsson

2018-05-13 @ 14:04:19
Postat av: Hillevi

Åh, så duktig Annie!!!

Ni blir svåra framöver...

Svar: Jag är så nöjd med både Annie, Ninja och Zack som alla gjorde strålande förstabesök på sånt ställe😄
Ann Knutsson

2018-05-14 @ 15:29:46
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0