Söndag


(null)

Ninja åt ju upp en av sina kellingar men en sparade hm på loftet. Nu ör den nere och massa klet i ögonen så dom nästan är helt klistrade. Försökte igår men den både bet och klöste, stackaren är jätteräddd. Söt är den lilla sköldpadsfärgade och hon är döpt till Vianna
(null)

Loppis i Viken och vi hittade en fin cykel👍
Sen åkte vi vidare till Höganäs

Men alltså .... hur mycket ska man utsätta sitt barn för?
Det har alltid varit problem, men innan P’s tid så såg jag genom fingrarna och struntade lite i vilket
För drygt två år sedan bjöd vi in till julafton och får svaret skrikandes via Skype så även P hör: "Aldrig i h-vete" att jag firar julafton i Ö-ljunga!"
Nähä, inga fler högtider och aftnar där nä😬
Det har varit en del efter det bl a hade jag ett mycket ingående samtal med min bilmekaniker förra året när det tydligen uppoffrades både liv och lem 😡,  men idag går det igång på en bagatell. En sak som inte är gjord, glömd eller struntade i, vet inte vilket och det är inte det viktiga MEN vederbörande erkänner inte att den har brustit i sitt utan skyller på andra. Total vägrar erkänna att det är sitt fel. Så nä, jag kan inte bara strunta i det när jag har ett barn som lyssnar och ska lära sig för livet vad som ör rätt och fel! För jo, hon har oxå koll på att vederbörande ljuger!
(null)

Vi diskuterar det hela över en mysig "Morsdags" middag vid havet innan vi går tillbaka medans hon upprört klagar på att hade det varit jag som ljugit så hade du blivit jättearg Mamma, fast det blev du ju - bra!!!! För så får man inte göra😘
Får försöka att verkligen minimera kontakten där för beteendet är verkligen inte sunt !
(null)

Nu har jag smetat färg i håret med trevligt sällskap🤣 och P hann leka en timme med hästkompisen under tiden jag plockade in saker och matade lamm(Flopp)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det blev ju en tråkig dag i Höganäs och jag blev verkligen ledsen. Jag kan i nuläget inte slänga ut honom men låt inte mej lida.

2018-05-27 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0