Torsdag

Nu har vi kört igång den köriga helgen!
Startade tidigt idag med försäljning av fika på lantmännens småsjursmarknad.
Fortsatte med WE träning kl 14 och det var varmt 😅
Annie var lite slö(trodde aldrig jag skulle få säga det om den hästen) men det var varmt, ca 26 grader och rätt tuff timme!
(null)

Hon fick ett schampobad när vi kom hem och gräsätning när hon torkade så hon var rätt belåten. Hvudet ska jag försöka borsta rent imorgon för se det ville hon inte duscha🙄
Sen körde vi ner alla hinder till byn som ska vara till lördagens WE träning där
(null)

Hemma igen fick Ninja ett schampobad för imorgon ska hon visas på rasparaden
Tidig morgon igen!!!! Vi är först ut och inte har dom lovat något fint väder heller. Hon ska visas två omgångar så vi lär  få stanna ett par timmar
Men det är bra träning för någon eventuell utställning, annars åker ju stackars hästen bara iväg när hon ska vaccineras och kollad tänder
(null)

Flätad svans ikväll underlättar imorgon 😉
(null)
 
Allt putsat inför lördagen och P envisas med att hon ska skritta av Annie även nere i byn🤭
Hm, får se hur det blir med det. 
Publik, högtalare, avspärrningar och en massa stim. Men även det är en bra träning för då vet jag lite hur Annie reagerar vid en eventuell tävling 👍

Kommentarer
Postat av: Mormor

OJ oj oj så mycket jobb. Hann du få något att äta?

Svar: Nåt blev det nog🤣
Ann Knutsson

2018-05-11 @ 11:15:55
Postat av: Marie Thörnberg

Hej.Vad duktiga ni är.Hon tycker nog det är roligt när hon får visa upp sig.Vilket jobb du gjort.Jag är så glad att både Annie och Prince fått så bra.Lycka till.Kommer nog och få se er ute på Tävlingsbanorna snart.

Svar: Annie verkade trivas som fisken i vattnet där, fast hon tycker det är kul att komma iväg och träna med. Tror hon gillar det bättre än skogen faktiskt😜
Planen är att starta en LC innan året är slut😉
Fast först måste jag skaffa grönt kort och så måste jag lära mig knoppa, den senaste det värsta🤣
Ann Knutsson

2018-05-16 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0