Lååångt!

(null)

Mest den här då😍
(null)

Gör sitt bästa att mörda Nalle
(null)

Tjuv 
(null)

Inte längesedan jag putsade köksfönstret, det ser ut som det var ett år sedan efter diskhjälpen🙄
(null)

Fyndade på P:s rum!
(null)

Vaktar mattes jobbväska
(null)

Retar Zack
(null)

Dresserar Zack😅
(null)

Tror faktiskt att även Trassel har kapitulerat🤣
(null)

Snälla matte, kan du hjälpa mig?
(null)

(null)

(null)

Tyckte dammsugaren städat dåligt härom dagen men fick förklaringen idag.....
(null)

Fåren fick komma in igår, brått hade dom!
(null)

Eftersläntrarna 
(null)

Annie ska på återbesök imorgon så vi kopplade släpet och lasttränade idag👍
(null)

Ninja oxå! Fast hon var lite segare än Prince som gick på direkt. Ninja fick övertalas några minuter
(null)

(null)

Nu så.... har jag börjat plugga teori👍 Har väl koll på det mesta känner jag förutom.... miljön....😜 Har absolut inget minne av att jag lärt mig något om avgaser o sånt innan? Fanns nog inte med när jag tog körkort, fast det är ju några år sedan 😉 
Nåja, körkortstillståndet har kommit, efter att ha genomgått ett syntest som var en bra bit över normalsyn!!!
Målet är att nästa gång jag byter bil inte behöva fundera över maxvikter utan kunna välja precis vad jag känner för! (Givetvis någåt som får dra massor)

Hade planerat att rida Annie på julskyltningen i byn i samband med luciakröningen.
Hästklubben skulle medverkat och ridit efter men det är inte första gången det strular 😢
När jag anmälde mig så var det att alla under 18 år skulle ha ledare, sen ändras det till alla ska rida med ledare! Aldrig någonsin att jag kommer att rida en erfaren häst med ledare och absolut inte Annie som är så känslig för sinnesstämningen hos den som är i närheten!
Det blev bums fler som hoppade av och nu blir det inget alls av det😜
Synd, för Annie hade nog tyckt det var kul,   hon gillar bli "pyntad" och få visa upp sig. Att det är stoj och stim och en massa publik ser hon nog bara som ett plus😁

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tycker nog Vitas har lite tjjock svans när hon står vid grinden så trösta Trassel med att hon har nog lite respekt för honom.

Svar: Jo, lite är det allt men inte alls så mycket som Trassel hade önskat!
Ann Knutsson

2018-10-21 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0