Veckan

(null)

Lilla Vitas blev snabbt hemmastadd och har inte visat en min av att vilja gå ut 🤣
Jag måste erkänna att jag inte kollat så noga(eller inte alls) utan med hjälp av färg, ansiktsuttryck och så tog jag för givet att det var en hon😇 Det var fel, så nu får jag snart boka kastrering😅
(null)

Lite udda sovplatser
(null)

Första katten som faktiskt använder klöspålen👍 Det ska uppmuntras! Annars har han varit jätteduktig och gått i sandlådan från dag 1!
(null)

Har låtit mig sova efter jobb och snällt hållit mig sällskap 😍
(null)

Fått bra pli på Zack 😂 Vill Vitas äta hans mat så går han därifrån och väntar snällt! Får han däremot chansen så tömmer han skålen i ett nafs, bra för han har varit lite kinkig med maten!
(null)

Trassel är en svårare nöt att knäcka, han väntar bara på rätt tillfälle att ge den lille j-len en omgång. Så matte finns än så länge med i alla möten😉
(null)

Filmmys. Han har växt en hel del på en vecka. Vi vägde alla tre för någon dag sedan och de var rätt jämna på 2.5  -  3 kg
Annat var det med Buster som i sina bästa dagar vägde 6-7 kg utan att vara fet😳
(null)

Iklädd födelsedagshjälmen som hon önskat sig ett år eller nåt, tog vi igår sista skogsturen innan älgjakten började idag😕
(null)

Inte bara jag som hade träd som trillat. Ninja fixade hindret galant även om hon nog hellre hoppat det riktigt 😉

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fin Paulinam det tyckte nog Ninja också för hon ser stolt ut.

Svar: Ninja laddade för björkarna 😁
Ann Knutsson

2018-10-08 @ 22:15:01
Postat av: Hillevi

Vitas ser ut att trivas ypperligt med inomhuslivet och drömmer om att bli förste diskare! 😋
Zack är klokare än morsan, för kattklor gör ooooont!

Svar: Ja, Zack han har lärt sig han 🤣 och Vitas har inte visat något som helst intresse för livet på andra sidan fönsterna!
Ann Knutsson

2018-10-09 @ 20:47:30
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0