Fin höstdag!

(null)

Dagens äppelskörd! Det ena vildäppelträdet börjar så smått sina nu efter att ha hållt både hästar och får med äpple en hel månad!!!
Nåja, två träd kvar plus dom "tama"
(null)

Fårhuset färdigstädat👍 
(null)

Tömkört alla tre
(null)

Fast visst syns det att det börjar bli höst🙈
Torkan var ändå rätt bra 😅
(null)

Vips är rätt söt😍
(null)

Faktiskt har jag lyckats få Vitas riktigt tam oxå, hade en eventuell spekulant men jag har inte hört mer så nu börjar jag bli rätt sugen på att ta in båda😳
Vianna lyckas jag mindre bra med så hon  får bli ute i alla fall
(null)

Matte sa att sitta i knäet i köksstolen funkar inte men hon protesterade inte såååå mycket när jag klämde mig in bakom 😇
(null)

Får jag bara ett ben så uppför jag mig med en gång, att hon inte lär sig 🙄

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju en riktigt snygg bild på matte och smäkisaena är väldigt söta. Paulina jobbar hårt, mrn det är nyttigy.

Svar: Barnarbete är bra 😁
Ann Knutsson

2018-09-08 @ 22:50:40
Postat av: Mormor

Javisst så länge det inte är betalt

Svar: Haha😅 Väldigt gratis 🤣
Ann Knutsson

2018-09-09 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0