Ojdå!

Här var det tomt🙄
(null)
Jodå, så att... P fyller snart år och jag har städat, och städat, och städat.....
fast slå in presenter fick jag hjälp med😉
(null)
Så har vi förstås tittat på VM!!! Har varit klistrade vid både fälttävlan och hoppning men även en hel del dressyr. Såååå spännande!!!
(null)

(null)

Men plocka svamp har vi hunnit, sopparna har exploderat!
(null)

P hävdade bestämt att hon gillade inte äta svamp, bara plocka. Hmmm, det gick ner en hel del😅 
Faktiskt så hittade jag dom första kantarellerna ikväll så det blir gott till middagen morgon även om det bara blev en 1/2 liter
(null)

Min köksstol är poppis🙄
(null)

Trassel har faktiskt slutat leka med hundleksaker men reta Zack är ju en annan sak🙄
(null)
 
Ibland ser dom nästan jämnstora ut
(null)

Sen vet jag inte vad Annie säger till honom men rätt vad det är krymper han igen🤣
(null)

Sen så planerar vi för Pay & Ride i WE. Kanske något för Marie och Pippihästen😉
Uppstallning och boende kan ordnas med gångavstånd till ridhuset😊

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad är det för ett monster som står vid sidan om Paulina?

Svar: Måste vara det lilla skogsmonstret😅
Ann Knutsson

2018-09-25 @ 18:46:03
Postat av: Hillevi

Mmm, så gott med svamp vilket också svampätarvägraren tyckte!

Hm. Ni skulle kunna ge er ut på en tur till Norge på häst - vore inte det ett äventyr?! 🙌

Svar: Det var inget dumt förslag😄 Vilken bra backträning dessutom👍
Ann Knutsson

2018-09-27 @ 18:52:26
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0