Valvaka

(null)

(null)

Fast dagen startar med djurmisshandel😳
IgÄr nÀr vi stÀdade fÄrhuset lyckades dom gno in sig riktigt ordentligt, Zack vÀrst och natten fick dom tillbringa i grovköket för stanken var inte nÄdig
Stackars Zack har aldrig schampobadat förr och jag kan vĂ€l sĂ€ga att han inte önskar göra om det fler gĂ„nger😬
Trassel har ju genomlidit proceduren nĂ„gra gĂ„nger under Ă„ren men han Ă€r vĂ€l inte precis överlycklig han heller😅
Nu Ă€r dom fluffiga, fina och vita igennoch luktar som dom ska, trevligare att ha i sĂ€ngen inatt👍
(null)

Sen var det nĂ€sta...... Nalle som under sju Ă„rs tid slĂ€pats med överallt, i stallet, sandlĂ„dan, ridit hĂ€star och dessutom sĂ„ ska han sova i min sĂ€ng😬 just det sistnĂ€mnda gjorde att det nu fick vara nog och han Ă„kte, trots att han inte ör tvĂ€ttbar, i tvĂ€ttmaskinen!!!! Förberedde pĂ„ att det ev blev begravning imorgon, ifall det gick Ă„t skogen men.....
(null)

Faktiskt sĂ„ ser han ut att ha överlevt😄 dessutom med en betydligt trevligare fĂ€rg!
Tur för mig detđŸ€Ł
(null)

Gissa vem som bestĂ€mmer hĂ€r i huset😉
Zack vÀntar snÀllt pÄ att Husan ska Àta klart av hans mat
(null)

Det hĂ€r kommer att bli en lĂ„ng kvĂ€ll, trodde jag skulle lĂ€gga mig i tid ikvĂ€ll men det vĂ€ldigt jĂ€mt ut😳

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju tur att Nalle klarade vattendopet. Hoppas han toekar ocksÄ. Kunde Paulina somna utan Nalle? Eller hon somnade framför tvÀttmaskinen.

Svar: Nalle ser ut att torka som han ska😅 Bambie fick vara stand in😅
Valet ser lovande ut! Hoppas verkligen vi slipper förra stadsministern!!!!!
Ann Knutsson

2018-09-09 @ 23:31:45
Postat av: Hillevi

Stackars, arma hundar! Fast bra att kunna blaska i stallet.😋
P Ă€r klok hon, som kollar Nalle i maskinen. Annars kanske mamma fĂ„r en ryslig idĂ© att Ă€ven köra henne dĂ€rinne... 😜

Svar: VĂ€ldigt glad att jag slipper bada dom inneđŸ€Ł
Bra idĂ© me tvĂ€ttmaskinen, Tack😁
Ann Knutsson

2018-09-11 @ 18:34:31
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0