Lååångledig!

Lyckas äntligen pricka in det när vi slipper jaga bussen!
Sämre planering är att internet har något stort fel sedan 15.30 och ingen prognos på när det ska vara fixat så det blir nästan bildlöst 😡
Nåja, i torsdags hade Prince en riktigt jobbig dag! Hovslagaren kl 9 sedan lastning och bli vaccinerad på eftermiddagen, han var rätt trött på ivällen🤣
Fredag var det Annies tur att åka, gynkoll och odling och det svaret fick vi i måndags så nu är det bara att tuta och köra👍 Just nu i högbrunst men det är för tidigt, mest för tidigt för att jag måste lägga hela nästa års semester i samband med en eventuell fölning så aprilfölning får räcka😉
(null)

Snart är nog vinterpälsen borta, helt grymt vad hon har mycket hår🙈
Även om hon blir dräktig kommer hon inte att gå en vinter till utan klippning, t o m i mitt oisolerade stall utan värme svettades hon i vinter, dessutom ser man ju inte hur hästen ser ut?!? Planerar dessutom att rida henne i det längsta så
(null)

Elsa och lammen harvarit ute någon vecka. Första dagen skrek dom heeela tiden, jag fick smyga mig runt husen, trodde dom skulle få mat så fort dom såg mig😆
Det har som tur är lugnat sig en hel del och dom har kommit på att gräs ör gott😊 så nu får dom bara två gånger om dagen👍
Påskriset är inne och jodå, det har redan legat ner en gång, inkl urnan med vatten i. Ingen katt såg det minsta skyldig ut nör jag kom hem😇
Glad Påsk!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söta lammen är. Glad Påsk

Svar: Det samma till dig🐣
Ann Knutsson

2019-04-18 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0