Påsklovet slut

(null)

Vi körde igång hårt med tre träd som trillat i vinter och nu är sågade i lagom bitar👍
(null)

Påskägget som fasantuppen värpt är hittat
(null)

Hästarna börjat vänjas vid gräs
(null)

Då är det perfekt att sola samtidigt😁
(null)

(null)

Medhjälparen har varit i farten 😍
(null)

(null)

Ninja tycker allt är superkul!
(null)

Annie håller jag däremot själv i, hon blir lätt övertaggad
(null)

Hon ser grymt rolig ut nu 🤣
(null)

Prince har inte så jättemycket vinterpäls kvar heller!
(null)

Zack roar sig med sin boll, eller boll är lite mycket att kalla det, han har en lite hörna kvar av den som han envist lägger framför fötterna och väntar tills man kastar 😘
(null)

Satte upp en kamera i stallet men WiFi’n orkar inte riktigt ut hela tiden så jag får dra ut en kabel och ändra riktningen lite så jag ser mer men trots att det nu är mörkt både ute och i stallet är bilden tydlig👍

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men skall inte bilden vara på rätt håll/

2019-04-24 @ 22:47:29
Postat av: Mormor

Men skall inte bilden vara på rätt håll

Svar: Nä, jag får den liggandes eftersom man ser mer då
Ann Knutsson

2019-04-24 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0