Vår?

Men jo kanske.... ett och annat vårtecken har vi hittat
(null)

Snacka om vinterpäls😬 När Annie skulle gå lugnt i höstas tyckte jag det var onödigt att klippa. Gissa om jag ångrat mig 🤣 Pälsen växte till värsta shettispälsen och sen blev det för kallt att klippa🙄
(null)

Går nästan att fläta
(null)

Efter två dagars klippande med ett par timmar var gång så har vi kämpat oss igenom 1/3 del
Hon har ju inte allt tålamod i världen denna hästen 😉 men hon verkar tycka det är rätt skönt ändå.
(null)

Oj, vad jag skrattade åt denna lilla tjuven när han kom springande med både pennan och badminton bollen i munnen samtidigt. Han hade varit och fyndat på P’s rum😁
(null)

Bergsbestigning i hagen 😜 
(null)

Vårtecken!!! Tre dagar utan täcke blev det, sen kom tråkvädret tillbaka
(null)

Tur hagen ligger lite in från vägen med denna frisyren 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0