LĂ„ngledigđŸ€©

(null)
Var pĂ„ ett stĂ€lle och hĂ€mtade morötter till hĂ€starna och det visade sig att dom hade mĂ€ngder av hundtugg, -ben, -godis 👍  Zack hade att göra ett tag med detta, billiga var dom oxĂ„ 😁
(null)

Typ 2 mm snö men det gick att göra en liten snögubbeđŸ€Ł eller tvĂ„..... för Zack Ă„t upp den första 😇
(null)

(null)

(null)

Vi har inte riktigt hunnit med lĂ„ngpromenader nu nĂ€r det blir mörkt för tidigt... sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ .... leta upp försvunna mĂ€nniskor i stora hagen med bra backe funkar rĂ€tt bra😁
Först springer P ut och gömmer sig för Zack Ă€r helst dĂ€r jag Ă€r. Sen gĂ„r vi ut i hagen och hittar henne, vilket gĂ„r pĂ„ tvĂ„ röda😜
Sen lockar hon ivĂ€g Zack, med pinnar och glada tillrop och ibland hinner jag gömma migđŸ€Ł
SĂ„ byter vi nĂ„gra gĂ„nger och Zack har fĂ„tt bĂ„de spring och backtrĂ€ning👍
(null)
I morse var det dax igen för Vitas vaccination
SĂ„ blev det örorensning oxĂ„ 
JodĂ„, sĂ„ att.... fick med öronrensningsvĂ€tska hem..... och jodĂ„!!! Jag lever Ă€n😬 Ă€ven om Skruttan önskade nĂ„got annat och mycket vĂ€l kunnat bli anhĂ„llen för anstiftan till mordđŸ„¶
Som tur var sÄ behöver jag inte brÄka om saken mer för hennes öron var helt rena men Husan fÄr jag gÄ pÄ nÄgra gÄnger till, som tur Àr lite mer lÀtthanterlig!!!
(null) (null)

(null)

Hittade fler bilder/info pĂ„ Annie och hennes föl Magic Gold 😍
Hm, ja, SWB Ă€r godkĂ€nt att korsa in i ASRP och jag har bestĂ€mt hingst👍 SĂ„ hoppas hon tar sig nĂ€r det blir dax och det gĂ„r vĂ€gen😉


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0